SoLoMo

So.Lo.Mo. Marketing

Ο όρος So.Mo.Lo προέρχεται από τα ακρωνύμια των λέξεων, Social. Local. Mobile.
Για να δούμε με λίγα λόγια το κάθε στοιχείο αυτού του καινούργιου τρόπου marketing.

Social: Οι πελάτες μας είναι social.
Πλέον οι πελάτες μας δεν κοιτούν τα brand names σαν πρωταρχικές έρευνες αγορών, αλλά ψάχνουν, ρωτούν, μαθαίνουν, ερευνούν κριτικές μέσω των social media και κάνουν πολλές άλλες ενέργειες ώστε να πετύχουν ή να βρουν το αποτέλεσμα που επιθυμούν.

Mobile: Οι πελάτες μας είναι πιο πολύ Mobile users.
Σε αυτό έχει παίξει μεγάλο ρόλο το mobile δίκτυο καθώς οι έξυπνες συσκευές και τα smartphones μπαίνουν καθημερινά όλο και πιο πολύ στην ζωή μας. Σύμφωνα με έρευνες το 82% των αναζητήσεων γίνεται με mobile τρόπους.

Local: Οι πελάτες μας ερευνούν τοπικά.
Έρευνες μας έχουν δείξει πως από τον συνολικό πληθυσμό της χώρας, το 30% είναι χρήστες smartphones, και λαμβάνουν ενημερωτικά email από τοπικές επιχειρήσεις. Αυτό το στοιχείο μας δείχνει πως πλέον οι τοπικές επιχειρήσεις, μπορούν στην αγορά του εκάστοτε πελάτη μιας και το local πλέον έχει μπει δυναμικά στην ζωή μας.

Το So.Mo.Lo. έρχεται να ταράξει τα νερά στο digital marketing, ή μήπως όχι? Αυτό θα το δούμε εν καιρό.

Search